مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-07اقتصادي

اشتغال 3000 نفر در شرکت های دانش بنیان گیلان


رییس پارک علم و فناوری گیلان، با اشاره به فعالیت بیش از 360 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در استان، گفت: شاهد اشتغال 3000 نفر در بخش های مختلف دانش بنیان استان هستیم.

- ایسنا/گیلان رییس پارک علم و فناوری گیلان، با اشاره به فعالیت بیش از 360 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در استان، گفت: شاهد اشتغال 3000 نفر در بخش های مختلف دانش بنیان استان هستیم.

عبدالله حاتم زاده امروز، 16 آذرماه در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری استان گیلان، با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان در 31 غرفه، اظهار کرد: در این نمایشگاه از 6 محصول فناورانه جدید رونمایی شد.

وی با اشاره برپایی کارگاه های آموزشی در حاشیه نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه، کارهای پژوهشی محققان در یک سال گذشته، در حوزه های رفع معضلات و چالش های گیلان، فرهنگ و هنر، علوم پزشکی، علوم پایه، موسسه های پژوهشی، فنی و مهندسی ارائه شده است.

رییس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه بیش از 31 سازمان و دستگاه و موسسات پژوهشی و آموزشی و مراکز فعال در بخش پژوهش و تحقیق در این نمایشگاه همکاری داشتند، تصریح کرد: 259 دستاورد پژوهشی و فناوری کاربردی در این نمایشگاه ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 3000 نفر در شرکت های دانش بنیان گیلان

اشتغال 3000 نفر در شرکت های دانش بنیان گیلان